§1 Ogólne postanowienia
Rejestracja na forum serwera Polskie Party jest darmowa. Każdy użytkownik ma obowiązek przestrzegać regulaminu.
I. Nieznajomość regulaminu
Każdy nowo zarejestrowany użytkownik ma obowiązek zapoznać się z regulaminem. W innym wypadku może być ukarany za niezapoznanie się z nim.
II. Równość wobec zasad
Każdy użytkownik jest równy wobec regulaminu. W niektórych przypadkach ulgowo potraktowana może być tylko administracja oraz moderatorzy.
III. Konta
Na forum, każdy użytkownik może mieć tylko jedno konto. Jedynym wyjątkiem jest ban stały, po takim banie użytkownik ma drugą szansę na założenie konta.
IV. Regulaminy poszczególnych działów
W praktycznie każdym dziale jest jego regulamin. Pisząc dany temat należy kierować się regulaminem głównym jak i pod regulaminem danego działu.
V. Zmiany
Regulamin może się zmienić w trakcie działania forum.
VI. Włamania, szkodliwa działalność
Użytkownicy, będą próbowali się włamać zostaną ukarani banem na IP jak i wykluczeniem z oferty gry oraz forum.
VII. Dzielenie/ Sprzedaż konta na forum
Każdy użytkownik jest zobowiązany do korzystania z jednego konta. Nie może się nim dzielić, ani go sprzedawać przecież rejestracja jest darmowa.
VIII. Decyzje administratora
Administracja zastrzega Sobie możliwość zbanowania bez podania przyczyny w szczególnych wypadkach. Decyzje Administratora są ostateczne i nie podlegają dyskusji. Jeżeli chcesz się odwołać zgłoś się do moderatora który Cię ukarał, lub napisz temat w odpowiednim dziale.
§2 Niedozwolone treści
Forum serwera Polskie Party jest stworzone do komentowania, ogłaszania wydarzeń w grze. Dlatego zabrania się umieszczania niedozwolonych treści między innymi: ogłoszeń niedotyczących gry, reklamowania innych serwerów i wszelkiego rodzaju spamu.
I. Ogólne
Na forum (tzn. w postach, tytułach, nickach, avatarach, podpisach, screenach, itd.) niedozwolone jest umieszczanie pornograficznych, wulgarnych i rasistowskich treści. Zabranie się podrabiania nicków szczególnie administracji, grozi za to warn lub w konieczności ban.
II. Linki
Zabrania się umieszczania linków zawierających wszelkiego rodzaju wirusy i niedozwolone treści. Zabronione jest również zamieszczanie odnośników do innych gier oraz serwerów.
IV. Odpowiedzialność
Administracja nie podnosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników np. szkodliwe linki, strony pornograficzne itp.
§3 Prowadzenie dyskusji
Forum zostało stworzone z myślą o Was. Dlatego każdy użytkownik jest zobowiązany do zachowania szacunku wobec Siebie. A więc dyskutujemy, a nie krytykujemy czy obrażamy innego użytkownika.
I. Zakładanie tematów
Przed założeniem tematu dokładnie zapoznaj się z regulaminem oraz sprawdź czy ktoś nie założył takiego samego lub podobnego tematu.
II. Pisanie postów
Pisząc posty (odpowiedzi lub nowe tematy) użytkownik forum jest zobowiązany do przestrzegania poniższych reguł:
Posty nie mogą mieć niedozwolonych treści (§2)
Każdy post/temat powinien być przejrzysty i czytelny.
przed dodaniem posta użyj opcji "Podgląd" .
§4 Avatary
Avatar jest Naszą wizytówką dlatego staramy się nie kopiować go od innych użytkowników, avatar nie może zawierać niedozwolonych treści (§2)
II. Wyjątki
Administrator zastrzega Sobie prawo usunięcia, prośbę o zmianę bez podania powodu.
§5 Podpisy, (sygnatury)
Sygnatura to świetna reklama Twojej postaci, dlatego warto by była oryginalna. Zakazane jest dodawanie nie dozwolonych treści (§2)
Wklejenie swojej sygnaturki - jako podpisu zgodnie z zasadą:
- Wysokości nie większej niż: 150 pikseli,
- Szerokości nie większej niż: 700 pikseli.
- 3 userbary lub 4 linijki tekstu pisanego czcionką o rozmiarze "normalnym".
Lub: Kombinacja powyższych możliwości, nie przekraczająca sumy powyższych norm. Administracja zastrzega sobie prawo usuwania bez ostrzeżenia, tekstów lub obrazków niezgodnych z tymi normami.
§6 Nicki, (loginy)
Każdy użytkownik zobowiązany jest do korzystania z nicku nie zawierającego niedozwolonych treści (§2), nie zawierającego floodu (np. Maaaarreeekkk), znaków specjalnych (apostrof, znaki ASCII niewidoczne na klawiaturze) oraz takiego, który nie będzie wprowadzał w błąd innych użytkowników forum (podszywanie się pod innych, a zwłaszcza członków Teamu PP jest zabronione). Warto wybrać w miarę oryginalny nick, a w razie czego poprosić administratora o zmianę.
§7 Pola profilu
Oprócz sygnatury, avatara oraz nicka użytkownik prezentuje się także za pomocą pól profilu (są to m.in "o sobie", "lokalizacja, "zainteresowania", itd.). W polach tych zabronione jest zamieszczanie niedozwolonych treści (patrz: §2 Niedozwolone treści), floodu (np. "Lokalizacja: z Pooolllskkiiii") oraz wykorzystywania ich do podszycia się pod kogoś.
Uwagi:
Regulamin może zostać zmieniony bez wcześniejszego uprzedzenia.
Dziękuję za przeczytanie regulamin, życzę miłego użytkowania oraz pisania na forum.
Fuler.
Offline